Pasaulyje jau seniai kalbama apie įvairius prekės ženklus, jų svarbą ir įtaką mūsų pasirinkimams. Kažkodėl iki šiol ši tema buvo įdomi tik kaip smagus pasiskaitymas, tačiau pradėjus stebėti elgseną svečioje šalyje, kilo keli įdomūs pastebėjimai. Pavyzdžiui, Lietuvoje apsilankymai McDonalds restoranuose pastaruoju metu buvo itin reti, tuo tarpu praleidus kelias savaites Gruzijoje, jau suskaičiuojame bent tris kartus, kuomet mėgavomes “maistu” iš šio restoranų tinklo. Arba kitas pavyzdys, susijęs su Coca Cola. Didžioji dalis mūsų išgeriamų gėrimų Gruzijoje yra būtent šios kompanijos. Tada nejučia susimąstai, kodėl tai, kas gimtojoje šalyje buvo reta išimtimi, svečioje šalyje tampa tarytum tam tikru išsigelbėjimu.
Atsakymo toli ieškoti nereikia. Gruzijoje, kur apie 80% užrašų yra sunkiai suprantama kalba, pamatyti žinomą logotipą ar net kažkur jau matytas spalvas ant tam tikrų prekių yra tikra atgaiva. Tai, kas yra žinoma, automatiškai asocijuojasi su kokybę ir patikimumu. Kai lentynoje stovi Coca Cola, Pepsi ir dar tuzinas keistų spalvų ir su keistais užrašais išmargintų gėrimų, akis pati krypsta į žinomus brand’us. Ir nesvarbu, kad Lietuvoje jie asociavosi su nesveiku maistu. Čia jie yra vieninteliai patikrinti produktai. Na, bent jau kol kas.
Pažiūrėkite į ryžtą to vaikio akyse...

1 komentaras:
matosi, kad kalbos apie gruzinų nuolat siūlomą maistą buvo perdėtos. vaikis net du pyragus iš karto žiaumoja. tikiuosi, kad nenusidegino.
Rašyti komentarą