Šįkart nekalbėsime apie visuomeninį transportą. Aptarsime asmeninį gruzinų transportą. Automobilis yra neatsiejama šiuolaikinio tikro gruzino dalis. Pagal tai galima spręsti apie jo užimamą padėtį visuomenėje ir finansinę padėtį.
Automobilių parką Gruzijoje galima drąsiai skelti pusiau – į visiškai senas mašinas ir apynaujas/naujas. Kažkaip iš čia išplaukia, kad nėra viduriniosios mašinų grandiens. Ir iš tiesų, čia jos nėra arba ji paskęsta begalėje senų ir naujų mašinų. Ir ką gi mes matome giliau panagrinėje gatvėse zujančias mašinas? Ogi net daugiau nei pusė jų yra visiškai senos (senesnės nei 15 metų) ir techniškai netvarkingos, bet važiuojančios. Štai čia atsiskleidžia kai kurių sąvokų skirtumai Lietuvoje ir Gruzijoje. Sąvoka “techniškai netvarkinga” Gruzijoje nereiškia, kad mašina turi vieną kokį nors defektą – čia tai reiškia, kad mašina nevažiuoja arba neturi garsinio signalo. Visais kitais atvejais mašina yra tinkama naudoti. Dėl to gatvės yra pilnos mūsų taip mylėtų, bet jau užmirštamų žiguliukų, moskvičių ir volgų. Kur ne kur teko matyti ir puikia atrodančių zaporožiečių. Yra ir vakarietiškų markių automobilių, iš kurių labaiusiai vertinami Mersedesai. Kai kurių iš užsienietiškų modelių anksčiau neteko matyti realybėje, tik kataloguose. Ir ne todėl, kad jie būtų labai reti. Tiesiog jų amžius jau yra labai didelis ir pamatyti važiuojančią tokią mašiną yra tikra atrakcija.
Taigi Gruzija yra puiki vieta arba antikvaro megėjams, arba metalo laužo supirkėjams. O mėgstantiems paspoksoti į naujesnes mašinas, patariame geriau rinktis Vakarų Europos šalis.

Komentarų nėra:
Rašyti komentarą